Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe,...

Referent ds. obsługi pasażerskiej

Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200

Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługę...

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie / warmińsko-mazurskie, Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

2025-04-08