Ogłoszenie numer: 10039582, z dnia 2025-08-13
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne.
- Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję.
- Zespół pełen zapału dołączysz do profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają i dzielą wiedzą w przyjaznej atmosferze.
- Środowisko pracy kładące nacisk na integrację i przyjazność liczne działania integrujące zespół oraz przyjazna atmosfera.
Wymagania
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności międzyludzkie.
- Pasja do relacji z klientami i łatwość w budowaniu więzi.
- Efektywna praca zespołowa i pozytywne nastawienie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorach pokrewnych zdrowiu lub weterynarii.
- Angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- Umowa o pracę.
- Praca w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym.
- Zespół ludzi z pasją do zdrowia zwierząt.
- Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie podczas wdrożenia.
- Pakiet benefitów dostęp do szerokiego zakresu usług i produktów, dodatkowo benefity sezonowe.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o. /
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa...