Ogłoszenie numer: 9628735, z dnia 2025-03-29
Klient portalu Praca.pl
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry)
- Umiejętność budowania relacji z klientami
- Angielski na poziomie podstawowym
- Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów
- Techniki sprzedaży
- Umiejętność obsługi komputera
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- Benefity zdrowotne
- Stałe zatrudnienie z samodzielnością działania
Podobne oferty pracy
Opiekun Klienta
KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK /
obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w pracę firmie łatwość nawiązywania kontaktów...
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola poprawności zamówień Nasze wymagania:...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...