- Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
- Obsługa posprzedażowa klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego.
- Koordynacja zadań między działami.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w działaniu.
- Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
widziszwszystko sp. z.o.o /
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...
Konsultant telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta przez telefon, email i chat, dokumentacja w CRM, monitorowanie działań, praca zespołowa w celu optymalizacji jakości obsługi. Doświadczenie w obsłudze klienta / call center (1 rok), biegłość w niemieckim (C1), znajomość angielskiego (B2),...
Specialist customer care qa agent
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu /
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...
Pracownik ds. Obsługi Zamówień
WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami...