Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
  • Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego.
  • Koordynacja zadań między działami.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...

Konsultant telefoniczny

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Obsługa klienta przez telefon, email i chat, dokumentacja w CRM, monitorowanie działań, praca zespołowa w celu optymalizacji jakości obsługi. Doświadczenie w obsłudze klienta / call center (1 rok), biegłość w niemieckim (C1), znajomość angielskiego (B2),...

Specialist customer care qa agent

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu / dolnośląskie, Wrocław

Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...

2025-05-30

Pracownik ds. Obsługi Zamówień

WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. / łódzkie, Łódź, Teofilów

Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami...

2025-05-29