Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
  • Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego.
  • Koordynacja zadań między działami.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

Concentrix / śląskie, Katowice

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...

2025-03-29

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...

2025-03-28

Konsultant ds. obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat, media społecznościowe). Realizacja połączeń przychodzących i wychodzących. Informowanie klientów o produktach/usługach. Przetwarzanie zamówień. Rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie. Doskonałe...

2025-03-28

Pracownik ds. Obsługi klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...

2025-03-28