Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0707
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem; Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej; Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów z urządzeń znajdujących się na obiekcie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie lojalności do firmy; Dbanie o stanowisko pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami[Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne,[Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Arthrex Polska / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie / warmińsko-mazurskie, Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

IKEA Retail sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i...