Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w obsłudze klienta lub koordynacji projektów dobre zorganizowanie i umiejętność pilnowania terminów będą Twoim atutem. Swoboda w kontaktach interpersonalnych cenimy otwartość i dociekliwość w szukaniu rozwiązań. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.comZnajomość środowiska Microsoft Office - w szczególności PowerPoint, Excel i Word. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się w relacjach biznesowych - oferujemy lekcje języka angielskiego. Pracodawca oferuje: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w produkcji kontraktowej wyrobów perfumeryjnych, kosmetycznych i medycznych. Wspieramy naszych klientów w realizacji ich wizji od stworzenia unikatowych receptur, poprzez wybór opakowań i produkcję zgodną z najwyższymi normami jakości (ISO 22716, ISO 13485, IFS HPC), aż po budowanie rozpoznawalnych marek własnych. Zapewniamy możliwość pracy w kreatywnym środowisku, gdzie pasja do tworzenia innowacyjnych produktów łączy się z profesjonalizmem i dbałością o każdy szczegół. Jeśli cenisz rozwój zawodowy, nowoczesne technologie i partnerską atmosferę, nasza firma jest miejscem dla Ciebie! Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu wiedzy i umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz programy rozwojowe. Nasza firma stawia na otwartość, współpracę i szacunek w miejscu pracy. Tworzymy atmosferę sprzyjającą innowacjom i dzieleniu się pomysłami, co przyczynia się do sukcesów całego zespołu. Ważne jest dla nas zadowolenie z pracy, więc oferujemy naszym pracowników elastyczność w wyborze godziny rozpoczęcia pracy - zaczynamy między 6 a 9. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.com
Iława
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Vetlab Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe,...
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o. /
Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługę...
Pracownik działu obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku /
- bieżąca obsługa zamówień z rynku krajowego,- telefoniczna i mailowa obsługa klienta,- wsparcie działu handlowego w procesie sprzedaży,- organizacja wysyłek i współpraca ze spedycjami w zakresie wysyłek; godz. pracy 7-15 Wymagania konieczne:...