Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- komunikatywność, - wysoka kultura osobista,- kreatywność, - umiejętność pracy w grupie, - dobra organizacja czasu pracy, - podstawowa znajomość pakietu MS Office, - ogólna znajomość aplikacji społecznościowych - znajomość podstaw fakturowania- mile widziana znajomość programu Comarch Optima- zapoznanie sięz domeną www.kosztorysuj.pl

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Podobne oferty pracy

Pracownik działu obsługi klienta - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie / małopolskie, Chrzanów

1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...

Pracownik działu obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu / wielkopolskie, Poznań

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...

Pracownik obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie / wielkopolskie, Siedlec

Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:

Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie / warmińsko-mazurskie, Iława

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...

2025-03-08