Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- komunikatywność, - wysoka kultura osobista,- kreatywność, - umiejętność pracy w grupie, - dobra organizacja czasu pracy, - podstawowa znajomość pakietu MS Office, - ogólna znajomość aplikacji społecznościowych - znajomość podstaw fakturowania- mile widziana znajomość programu Comarch Optima- zapoznanie sięz domeną www.kosztorysuj.pl
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Podobne oferty pracy
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie /
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...
Pracownik działu obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu /
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...
Pracownik obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie /
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie /
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła...