Wsparcie Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim! Welcome Bonus + Help with relocation!
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
  • Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
  • Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
  • Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu BackOffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
  • Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
  • Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie.
Oferujemy:
  • Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
  • Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy :)
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
  • Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
  • Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
  • Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik biura obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie / lubelskie, Krasnystaw

program Wymagania inne:

2025-09-05

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Dorado.pl sp. z o.o. / śląskie, Tychy

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...

2025-09-04

Referent ds. obsługi pasażerskiej

Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa...

2025-08-25

Travel Advisor with Dutch

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

2025-08-23