Ogłoszenie numer: 9488389, z dnia 2025-02-27

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim

Miejsce pracy: Międzyrzecz

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji
  • Wsparcie doradców handlowo-technicznych
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z obsługa klienta
  • Znajomość języka czeskiego lub słowackiego

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Aon / małopolskie, Kraków

The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Foundever / lubelskie, Lublin

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

Polenergia Fotowoltaika S.A. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2

Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i...