Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielno
Numer: StPr/25/0184
OBOWIĄZKI:
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.- Zamieszczanie treści ubezpieczeniowych w social media.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- prawo jazdy kat. B- Otwartość, komunikatywność w kontakcie z klientami, punktualność, rzetelność, uczciwość, niekaralność

Miejsce pracy:

Kielno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...

Pracownik ds. Obsługi klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...

Pracownik działu obsługi klienta - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie / małopolskie, Chrzanów

1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...

2025-03-11

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

Concentrix / śląskie, Katowice

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...

2025-03-11