Ogłoszenie numer: 9863854, z dnia 2025-05-10
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Nr Ref.: StPr/25/0435
Opis stanowiska
- obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
Wymagania
Wymagania konieczne:- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
- staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,
- obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Oferujemy
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Customer Service Professional with Czech and English
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...