Ogłoszenie numer: 9816793, z dnia 2025-05-10
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Izabelin-Dziekanówek
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań.
- Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami.
- Raportowanie danych i wyników pracy w systemie CRM.
- Prace administracyjne związane z obsługą klientów.
Wymagania
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami.
- Orientacja na wysoką jakość obsługi klienta.
- Samodzielność w realizacji zadań.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjny system premii oraz roczna premia przed końcem roku kalendarzowego.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa.
- Dostęp do benefitów ZFŚS: wczasy pod gruszą, karta Multisport, wsparcie w trudnych sytuacjach.
- Możliwość rozwoju kompetencji i kariery w branży maszyn budowlanych.
- Spotkania integracyjne oraz niezbędne szkolenia.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Pracownik ds. obsługi klienta
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz /
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Customer Service Professional with Czech and English
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...