Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych klientów - poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Obsługa zgłoszeń, reklamacji i wniosków zgodnie z procedurami
- Udzielanie klientom informacji o usługach i płatnościach
- Wystawianie faktur i aktualizacja danych
- Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji
- Wsparcie sprzedaży oraz realizacja zleceń technicznych
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja pracy
- Sumienność, dokładność i zaangażowanie
- Stawkę 35,40 zł brutto/h
- Umowę zlecenie
- Szkolenia i wsparcie merytoryczne
- Dostęp do pakietu Multisport i PZU
- Niezbędne narzędzia do pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...