Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych klientów - poszukujemy kandydata na stanowisko: 

Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Twoje zadania:
  • Obsługa zgłoszeń, reklamacji i wniosków zgodnie z procedurami
  • Udzielanie klientom informacji o usługach i płatnościach
  • Wystawianie faktur i aktualizacja danych
  • Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji
  • Wsparcie sprzedaży oraz realizacja zleceń technicznych
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja pracy
  • Sumienność, dokładność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Stawkę 35,40 zł brutto/h
  • Umowę zlecenie
  • Szkolenia i wsparcie merytoryczne
  • Dostęp do pakietu Multisport i PZU
  • Niezbędne narzędzia do pracy
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...