- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Vetlab Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...
Konsultant ds. obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat, media społecznościowe). Realizacja połączeń przychodzących i wychodzących. Informowanie klientów o produktach/usługach. Przetwarzanie zamówień. Rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie. Doskonałe...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży,...