- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty pracy
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie /
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...
Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...
Pracownik działu obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu /
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie /
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie:...