Pracownik ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
  • Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
  • Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
  • Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
  • Umawianie spotkań,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
  • Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
  • Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
  • Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze,
  • Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik działu obsługi klienta - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie / małopolskie, Chrzanów

1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...

2025-03-11

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

Concentrix / śląskie, Katowice

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...

2025-03-11

Pracownik działu obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu / wielkopolskie, Poznań

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...

2025-03-10

Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie / zachodniopomorskie, Koszalin

Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie:...

2025-03-09