Pracownik ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
  • Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
  • Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
  • Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
  • Umawianie spotkań,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
  • Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
  • Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
  • Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze,
  • Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Elanders Polska Sp. z o.o. / dolnośląskie, Długołęka

Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji

Candellux Lighting Sp. z o.o. / mazowieckie, Wołomin

Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu...

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...

2025-09-14

Konsultant Telefoniczny

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług i udzielanie informacji o ofertach. Budowanie relacji z potencjalnymi słuchaczami. Obsługa zapytań od potencjalnych słuchaczy z źródeł online. Zapewnienie profesjonalnej obsługi słuchaczy. Umawianie spotkań. Utrzymywanie...

2025-09-14