Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert
  • Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem
  • Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych
  • Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy
  • Umawianie spotkań
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami
  • Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania
Mile widziane
  • Wiedza z zakresu sprzedaży
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwości uczestniczenia w ciekawych projektach
  • Brak dress code’u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...

Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie / mazowieckie, Raszyn

Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów banku. Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o...