- Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy
- Umawianie spotkań
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie
- Wykształcenie min. średnie
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania
- Wiedza z zakresu sprzedaży
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości uczestniczenia w ciekawych projektach
- Brak dress code’u
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Foundever /
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Raszynie /
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów banku. Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o...