- Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
- Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
- Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
- Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej
- Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy :)
- Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.
- Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
- Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
- Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
- Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
- Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.
- Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi
- Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
- Znajomość systemów CRM.
- Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
- Praca zdalna z domu
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
- W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
- Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Niemieckim
Concentrix /
Opis stanowiska: W naszym dynamicznie rozwijającym się zespole, poszukujemy osób ze znajomością języka niemieckiego do wsparcia naszych klientów, korzystających z innowacyjnych technologii w sektorze rozrywki. Twoim zadaniem będzie świadczenie wysokiej...
Customer technical support specialist with Italian
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Italian (C1) and English (B2) Availability to work in the office in...
Customer Supporter with Italian
Concentrix /
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Customer Supporter with Italian
Concentrix /
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...