Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie
Obowiązki:
  • Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
  • Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
  • Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
  • Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
  • Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
  • Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
Szukamy osób, które:
  • Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
  • Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
Oferujemy:
  • Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
  • Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
  • Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
  • Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
  • Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
  • Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
  • Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami. Wykształcenie minimum średnie, umiejętności komunikacyjne,...

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / pomorskie, Gdańsk

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Customer Support Specialist

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...