Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/02697
OBOWIĄZKI:
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów oraz aktualizowanie danych w systemie. Powinien cechować się dobrą dykcją, komunikatywnością i umiejętnością przekonywania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Doradca klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie ogólonokształcące, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista, chęć przyuczenia się do zawodu.Praca na 1/4 etatu w godz.: 8:00-10:00.Kontakt telefoniczny: 662 660 477

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 1 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty pracy

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

LUX MED Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....

2025-03-08

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

Private Corporate Consulting Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...

2025-03-08

Konsultant telefoniczny

Klient portalu Praca.pl / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Wsparcie techniczne. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku...

2025-03-08

Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie / pomorskie, Wejherowo

Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: -...

2025-03-08