- przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
- prowadzenie prostej dokumentacji.
- dobra obsługa komputera,
- płynne posługiwanie się MS Office,
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
- umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.
- umowę zlecenie,
- możliwość pracy zdalnej,
- elastyczne godziny pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop),
- system premiowy oparty o wypracowane wyniki.
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...