Ogłoszenie numer: 9534460, z dnia 2025-03-10
Firma Dotcom sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko pracownika call center.
Pracownik call center
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo)
- prowadzenie prostej dokumentacji
Wymagania
- dobra obsługa komputera
- płynne posługiwanie się MS Office
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji
Oferujemy
- umowę zlecenie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczne godziny pracy
- niezbędne narzędzia pracy (laptop)
- system premiowy oparty o wypracowane wyniki
Podobne oferty pracy
Pracownik call center
DOTCOM SP. Z O.O /
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej...
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy /
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na...
Pracownik call center
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu /
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: dobra dykcja Wymagania inne: chęć rozów telefonicznych