- Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych,
- Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania,
- Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu,
- Wykorzystywanie autorskiego systemu CRM w sposób, który zaskoczy konkurencję,
- Praca na giełdach transportowych z pasją i determinacją, nawet jeśli to dla Ciebie nowość – nauczymy Cię wszystkiego!
- Doświadczenie w obszarze obsługi Klienta oraz aktywnej sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie,
- Umiejętność negocjacji z Klientami,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.
- Możliwość wyboru formy współpracy - umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, który dostosowujemy do Twoich umiejętności i doświadczenia. Wynagrodzenie z premiowaniem miesięcznym i kwartalnym uzależnione od Twojego doświadczenia,
- Wynagrodzenie UoP 5000 brutto – 7000 brutto, kontrakt B2B 6000 - 9000 zł netto + VAT
- Pracę w jednozmianowym systemie,
- Profesjonalne wdrożenie oraz mentora od startu,
- Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
- Szeroki pakiet benefitów - multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Napoje
- Możliwość uzyskania uprawnień
- Welcome box
- Program wellbeing
- Transport Experts – zespół, który codzienne dba o to, aby każda przesyłka została dostarczona bezpiecznie i na czas.
- Operational Exellence – podczas realizacji ponad 50 000 dostaw rocznie stworzyliśmy autorskie procesy obsługi Klienta, które pozwalają nam oferować im obsługę zleceń transportowych na najwyższym, europejskim poziomie.
- In-House Technology – technologia, której używamy na co dzień oaz tą, którą udostępniamy klientom jest tworzona przez wewnętrzny, 25-osobowy team R&D. Autorski system CRM, portal do śledzenia ładunków w czasie rzeczywistym, a także platforma do zamawiania transpotu on-demand oline – to wszystko tworzymy wewnętrznie w DONE.
Podobne oferty pracy
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
NOWEL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb....
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...