Ogłoszenie numer: 9680299, z dnia 2025-04-11
Klient portalu Praca.pl
Opiekun Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie sprzedażą oraz realizacja celów biznesowych dla kluczowych klientów.
- Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami handlowymi.
- Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych.
- Rozwój i efektywne zarządzanie kampaniami sprzedażowymi.
- Nadzór nad realizacją strategii sprzedaży oraz analiza wyników kampanii.
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, preferowane w branży telekomunikacyjnej.
- Umiejętności komunikacyjne, orientacja na wyniki i zdolności decyzyjne.
- Zdolność do pracy pod presją, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość narzędzi zarządzania sprzedażą; prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Stabilność zatrudnienia: umowa o pracę, ubezpieczenie grupowe, program emerytalny.
- Elastyczność pracy: możliwość pracy zdalnej.
- Programy prozdrowotne: prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
- Programy motywacyjne: system premii i nagród za wyniki pracy.
Podobne oferty pracy
Key Account Manager
Orange Polska S.A. /
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie...
Key Account Manager
Benefit Systems SA /
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, świetnie...
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Klient portalu Praca.pl /
Aktywna sprzedaż i rozwój portfolio klientów biznesowych Budowanie długofalowych relacji z partnerami Analiza rynku i wdrażanie nowych strategii sprzedażowych Tworzenie i optymalizacja oferty na podstawie feedbacku klientów Współpraca z zespołem w zakresie...