- Zarządzanie całym procesem sprzedaży od identyfikacji potencjalnych klientów do wdrożenia i utrzymania usług.
- Organizacja i prowadzenie spotkań oraz telekonferencji z kluczowymi klientami (m.in. HR, zarządzający).
- Monitorowanie rynku oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
- Raportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot).
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B.
- Umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych.
- Dobra komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Doświadczenie w sprzedaży usług dla działów HR.
- Umowę o pracę.
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
- Możliwość pracy zdalnej z cyklicznymi spotkaniami w centrali.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
- Dodatkowe bonusy: budżet szkoleniowy, dzień wolny na urodziny, premie za polecenie nowych pracowników, elastyczne godziny pracy.
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta ds. Exportu / Przedstawiciel Handlowy ds. Exportu / Client Partner
SLODKIE sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B Budowanie długotrwałych relacji z klientami Obsługa bieżących zapytań od klientów firmy Dbanie o wysoki standard obsługi klienta Dbanie o dobry...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie...
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A. /
Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i...