- Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products;
- Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses;
- Working closely with internal company departments;
- Offering prompt assistance to address requests.
- Competitive salary;
- Attractive bonus scheme;
- Full medical insurance;
- 20+ days paid leave;
- Flexible working hours;
- Sports card;
- Gifts for a wedding, newborn, and birthday;
- Ability for career and professional growth within the company.
- Fluency in Danish/Finnish/Flemish/Slovenian/Slovak (C1);
- Excellent level of English (B2);
- Experience in a similar role will be considered an advantage.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK hybrydowo - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam! Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na poziomie min. B1. To oferujemy: Stabilne...