Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Kontakt telefoniczny i mailowy z przewoźnikami
- Współpraca przy organizacji transportów, negocjacje i ustalanie warunków
- Budowanie trwałych relacji z partnerami transportowymi
- Współpraca z innymi działami firmy
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji
- Chęć rozwoju w branży TSL i nauki technik sprzedażowych
- Zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
- Umowę o pracę lub współpracę B2B
- Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek)
- Pracę hybrydową po wdrożeniu stacjonarnym
- Wynagrodzenie uzależnione od wyników
- Pełne wdrożenie, wsparcie mentora oraz szkolenia rozwojowe
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...