Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Młodszy Spedytor / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Andrychów
Twoje zadania:
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z przewoźnikami
  • Współpraca przy organizacji transportów, negocjacje i ustalanie warunków
  • Budowanie trwałych relacji z partnerami transportowymi
  • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji
  • Chęć rozwoju w branży TSL i nauki technik sprzedażowych
  • Zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub współpracę B2B
  • Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek)
  • Pracę hybrydową po wdrożeniu stacjonarnym
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników
  • Pełne wdrożenie, wsparcie mentora oraz szkolenia rozwojowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wałbrzych

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...