- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
- obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
- współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
- aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
- możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
- jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
- możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
- opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
- dostęp do platformy e-learningowej
- program rekomendacji pracowników
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
ESline Sp. z o.o. /
Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Just GYM! /
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...