Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
  • obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
  • aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
  • dobra znajomość pakietu MS Office 
Oferujemy:
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
  • możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

ESline Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / warmińsko-mazurskie, Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...

Client Support Specialist with French

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Just GYM! / wielkopolskie, Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...