ZPC Milanówek jest firmą rodzinną. Od samego początku specjalizuje się w produkcji Tradycyjnej Krówki Milanowskiej znanej i kochanej przez konsumentów w całym kraju. Firma od 15 lat rozwija dodatkowo produkty z kategorii Fudge, Nougat oraz słodycze w czekoladzie, w tym produkty o niskiej kaloryczności. Produkty ZPC Milanówek, często nietypowe, są wybierane przez największe sieci na całym świecie i oferowane nawet w najdalszych zakątkach globu.

Celem naszej firmy jest nieustanny rozwój i innowacja we wszystkich dziedzinach naszej działalności. Dbamy aby nasze produkty zaskakiwały swoją unikatowością i smakiem, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe. Dostosowujemy nasz zakład do najnowszych standardów pracy, dbając aby nasz personel mógł funkcjonować w przyjaznym ale i nowoczesnym otoczeniu. Kierujemy się najwyższymi wartościami, zapewniając bezpieczeństwo, poszanowanie ludzkiej pracy oraz uwzględniając troskę o środowisko. Gwarancją najwyższej jakości jest wdrożenie przez ZPC Milanówek najbardziej wymagających certyfikacji takich jak: IFS Food, BRC, Smeta, RSPO, a także HALAL Assurance System.

Dowiedz się więcej i dołącz do ZPC Milanówek!

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Zadania:
  • Pozyskiwanie nowych kontrahentów krajowych jak i zagranicznych
  • Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
  • Kontynuacja współpracy / obsługa dotychczasowych klientów (nadzór nad procesami realizacji zamówień)
  • Zarządzanie stockiem klientów sieciowych
  • Procesowanie wewnętrzne klienta i jego zamówień
  • Planowanie i organizowanie krajowych oraz międzynarodowych wysyłek, bookingów
  • Praca w systemach i na platformach klientów
  • Wsparcie Key Account Managerów w zakresie działań sprzedażowych i administracyjnych
Wymagania:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego – praca w środowisku międzynarodowym w języku angielskim
  • Wymagana umiejętność pracy z narzędziami Microsoft Office w tym Excel na poziomie bardzo dobrym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w exporcie i związanymi z tym odprawami celnymi
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta w Firmie Produkcyjnej
  • Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, kreatywność w działaniu, chęć rozwoju
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Przyjazna atmosfera oraz energiczny zespół współpracowników
  • Możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Parking dla pracowników
  • System poleceń pracowniczych
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

PKO Bank Polski / mazowieckie, Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / opolskie, Opole

Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...