ZPC Milanówek jest firmą rodzinną. Od samego początku specjalizuje się w produkcji Tradycyjnej Krówki Milanowskiej znanej i kochanej przez konsumentów w całym kraju. Firma od 15 lat rozwija dodatkowo produkty z kategorii Fudge, Nougat oraz słodycze w czekoladzie, w tym produkty o niskiej kaloryczności. Produkty ZPC Milanówek, często nietypowe, są wybierane przez największe sieci na całym świecie i oferowane nawet w najdalszych zakątkach globu.
Celem naszej firmy jest nieustanny rozwój i innowacja we wszystkich dziedzinach naszej działalności. Dbamy aby nasze produkty zaskakiwały swoją unikatowością i smakiem, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe. Dostosowujemy nasz zakład do najnowszych standardów pracy, dbając aby nasz personel mógł funkcjonować w przyjaznym ale i nowoczesnym otoczeniu. Kierujemy się najwyższymi wartościami, zapewniając bezpieczeństwo, poszanowanie ludzkiej pracy oraz uwzględniając troskę o środowisko. Gwarancją najwyższej jakości jest wdrożenie przez ZPC Milanówek najbardziej wymagających certyfikacji takich jak: IFS Food, BRC, Smeta, RSPO, a także HALAL Assurance System.
Dowiedz się więcej i dołącz do ZPC Milanówek!
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów krajowych jak i zagranicznych
- Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
- Kontynuacja współpracy / obsługa dotychczasowych klientów (nadzór nad procesami realizacji zamówień)
- Zarządzanie stockiem klientów sieciowych
- Procesowanie wewnętrzne klienta i jego zamówień
- Planowanie i organizowanie krajowych oraz międzynarodowych wysyłek, bookingów
- Praca w systemach i na platformach klientów
- Wsparcie Key Account Managerów w zakresie działań sprzedażowych i administracyjnych
- Wykształcenie: wyższe
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego – praca w środowisku międzynarodowym w języku angielskim
- Wymagana umiejętność pracy z narzędziami Microsoft Office w tym Excel na poziomie bardzo dobrym
- Mile widziane doświadczenie w pracy w exporcie i związanymi z tym odprawami celnymi
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta w Firmie Produkcyjnej
- Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, kreatywność w działaniu, chęć rozwoju
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Przyjazna atmosfera oraz energiczny zespół współpracowników
- Możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Parking dla pracowników
- System poleceń pracowniczych
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
PKO Bank Polski /
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Specjalista obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...