Ogłoszenie numer: 10101925, z dnia 2025-08-07
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń telefonicznych z klientami, rozwiązywanie sporów lub zapytań zarówno ustnie, jak i pisemnie,
- Komunikacja i współpraca z zespołami wewnętrznymi: obsługa klienta, produkcja, magazyn, planowanie transportu,
- Wsparcie w zadaniach związanych z raportowaniem oraz przeglądami dokumentacji i utrzymanie komunikacji z interesariuszami,
- Aktywne uczestnictwo w inicjatywach usprawniających i projektach wewnętrznych dla optymalizacji usług i wydajności operacyjnej.
Wymagania
- Zaangażowanie w pracę w dynamicznym środowisku oraz motywacja do pracy w niestandardowych godzinach,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zorientowanie na klienta, biegłość w języku angielskim, znajomość języka duńskiego na poziomie B2/C1,
- Umiejętność pracy zespołowej, szczegółowość, proaktywne działanie, wysokie zaangażowanie,
- Zamiłowanie do IT i systemów, orientacja na klienta i rozwiązania, cyfrowa znajomość i ciekawość,
- Znajomość systemów takich jak SAP i CSM (szkolenia zapewnione), otwartość na pracę zmianową.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Pakiet opieki medycznej i różnorodne benefity
- Skandynawski styl pracy, hybrydowy model pracy,
- Wsparcie w edukacji, relokacji oraz rozwoju przez szkolenia,
- Dodatkowy urlop w zależności od stażu, programy wsparcia pracowników, aktywności zdrowotne i sportowe,
- Nowoczesne, komfortowe biuro z przestrzenią relaksacyjną i udogodnieniami,
- Nowoczesna przestrzeń biurowa, regulowane biurka, przestronna stołówka, pyszna kawa i herbata,
- Miejsca relaksacyjne z X-boxem, stołem bilardowym, grami planszowymi, piłkarzykami i huśtawkami.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej
Concentrix /
Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów. Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach. Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z...
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Be the first point of contact for premium customers needing help with travel – via phone or chat. Guide them through booking flights, using online services, choosing payment methods, or enjoying loyalty perks. Step in and solve problems when travel plans go off...
Customer Advisor with Danish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...