Ogłoszenie numer: 9608062, z dnia 2025-03-26
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na infolinię przychodzącą i mailową, zapewniając klientom odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości.
- Profesjonalne i uprzejme wspieranie klientów, rejestrowanie zgłoszeń i efektywne przekazywanie spraw do odpowiednich działów.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych.
- Wysoka empatia i zdolność zrozumiałego przekazywania informacji.
- Zdolność jednoczesnego skupienia na różnych zadaniach: słuchaniu, rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu danych.
- Szybkość pisania na klawiaturze oraz umiejętność pracy w zespole będą dodatkowymi atutami.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz ciągłe wsparcie od zespołu i przełożonych.
- Atrakcyjne pakiety benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport oraz regularne spotkania integracyjne.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
Kone Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)
Kone Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)
Kone Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)
Kone Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...