



- Przygotowywanie ofert i zamówień
- Wprowadzanie danych do systemu
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- Współpraca z innymi działami
- Znajomość pakietu Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umowa o pracę
- Praca w godzinach 8:00-16:00
- Od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześniej
- Premie kwartalne
- Zniżki pracownicze
- Integracja
- Możliwości rozwoju i awansu
Podobne oferty pracy
Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
Concentrix /
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...
Pracownik wsparcia sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz weryfikacja baz danych. Aktywna współpraca z innymi...
Konsultant ds. Samochodów Elektrycznych
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów w procesie zakupu samochodów elektrycznych i pomoc po zakupie. Budowanie długofalowych relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Biegła znajomość języka włoskiego i angielskiego. Umiejętność pracy w MS Office i Windows....
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....