Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Zadania:
  • Przygotowywanie ofert i zamówień
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
  • Współpraca z innymi działami
Wymagania:
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Praca w godzinach 8:00-16:00
  • Od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześniej
  • Premie kwartalne
  • Zniżki pracownicze
  • Integracja
  • Możliwości rozwoju i awansu 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Concentrix / śląskie, Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...

Pracownik wsparcia sprzedaży

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Ursynów

Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz weryfikacja baz danych. Aktywna współpraca z innymi...

Konsultant ds. Samochodów Elektrycznych

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa klientów w procesie zakupu samochodów elektrycznych i pomoc po zakupie. Budowanie długofalowych relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Biegła znajomość języka włoskiego i angielskiego. Umiejętność pracy w MS Office i Windows....

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....