- Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych)
- Obsługa połączeń przychodzących
- Wspieranie zewnętrznego Call Center
- Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji
- Tworzenie nowych procedur i przekształcanie bieżących
- Udział w dodatkowych projektach rozwojowych
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Lubisz rozmawiać przez telefon, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarty na innych
- Stale szukasz nowych rozwiązań, dążysz do ciągłego rozwoju i lubisz zdobywać wiedzę
- Szybko się uczysz, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca
- Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
- Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia (w rozmowie i pisemnie)
- Kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań
- Dobrze odnajdujesz się zarówno w pracy zespołowej, jak i w samodzielnej realizacji zadań
- Możesz pracować w modelu hybrydowym 2 dni zdalnie i 3 dni z biura, w trybie zmianowym w godzinach 8-16, 9-17,12-20 (zmiany popołudniowe jeden tydzień w miesiącu)
- Masz wykształcenie średnie z maturą lub jesteś w trakcie studiów
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...