Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem
Lokalizacja: Warszawa, Galeria Mokotów

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja​

Tryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota/ niedziela (handlowa)

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
  • Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych.
  • Budowanie przewagi rynkowej oraz tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi relacji z Klientem.
  • Aktywny udział, przygotowanie i prowadzenie wybranych wydarzeń specjalnych realizowanych w punkcie flagowym.
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji.
  • Bardzo dobra wiedza technologiczna i znajomość rynku telekomunikacyjnego.
  • Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług.
  • Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą.
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z naszymi Klientami przy zapewnieniu im wysokiej jakości obsługi.
  • Pewność siebie i elastyczność w myśleniu.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Nasza oferta dla Ciebie:

 

Czym jest Magenta Experience Center​ T-Mobile?

 

Magenta Experience Center​ to innowacyjne i multifunkcyjne centrum doświadczeń, które zagwarantuje klientowi, spotkanie z najnowocześniejszymi technologiami. Jest to wyjątkowy koncept T-Mobile Polska zlokalizowany w jednej z najchętniej odwiedzanych galerii handlowych w Warszawie.

 

Magenta Experience Center​ T-Mobile w kilku punktach to:

  • Źródło technologicznych inspiracji  
  • Przestrzeń do spotkań z marką T-Mobile i współtworzenia kształtu przyszłych usług i rozwiązań 
  • Przestrzeń naszpikowana nowinkami technologicznymi
  • Miejsce regularnych Eventów i warsztatów
  • Niecodzienna strefa edukacyjna dla klientów
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI:
  • Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
  • Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail.
  • Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
  • Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
  • Witaj w T-Mobile!
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne oferty pracy

Operator centrali telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej / śląskie, Ruda Śląska

zadania ujęte w programie stażowym Wymagania inne: praca na I zmianę7.300-15.30praca na stażu nie obejmuje pory nocnej22.00-06.00brak gwarancji zatrudnienia

Pracownik contact center k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy / mazowieckie, Warszawa

- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy Wymagania konieczne: Zawód: Rejestratorka medyczna Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany...

Konsultant Infolinii Obsługowej

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Stawki 2A

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna....

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np....