- doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca
- doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie
- umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, formularz kontaktowy, mail, LiveChat)
- bardzo dobrą organizację pracy własnej
- dobrą znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny - obsługujemy użytkowników anglojęzycznych
- dostępność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
- podstawowe wsparcie techniczne użytkowników zewnętrznych Platformy Medicover Benefits
- odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits
- odpowiadanie na zapytania elektroniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits (formularz kontaktowy, mail, LiveChat)
- rejestrowanie problemów IT, ich analiza, kategoryzacja, przypisywanie ważności i przekazywanie do weryfikacji przełożonego oraz innych zespołów
- rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych lub przekazywanie zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia
- wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników
- jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów
- oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracujemy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 1x w tygodniu pracujemy w biurze)
- stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
- bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
- dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
- dostęp do platformy nauki języka angielskiego
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
Podobne oferty pracy
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
Aon /
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Polenergia Fotowoltaika S.A. /
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i...