- Telefoniczna rejestracja Pacjenta
- Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta
- Planowanie tras dla osób pobierających
- Inicjowanie działań sprzedażowych
- Weryfikacja zgodności danych w dokumentach
- Archiwizacja dokumentacji
- Wykształcenia min. średniego
- Doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Nastawienia na pracę "z" i "dla" Klienta
- Komunikatywności, odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole
- Dobrej organizacji pracy, w tym umiejętności pracy pod presją czasu
- Sumienności
- Znajomości MS Office
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, wynagrodzenie od 4700 – 5500 zł brutto
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży medycznej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez rozwinięty system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Pakiet aż 8 dodatkowych benefitów w tym: wysokie zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie i Twojej rodziny, bo zdrowie jest dla nas najważniejsze, program poleceń pracowniczych, bo zależy nam żebyś pracował z najlepszymi, karta sportowa żebyś zachował równowagę między pracą i aktywnością fizyczną
- Kierujemy się wartościami takimi jak otwartość i praca zespołowa dlatego zapewnimy Ci pełnowartościowe wdrożenie i z przyjemnością wprowadzimy Cię do naszej organizacji
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna rejestracja Pacjentów Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta Planowanie tras dla osób pobierających Inicjowanie działań sprzedażowych Weryfikacja zgodności danych w dokumentach Archiwizacja dokumentacji Wykształcenie minimum średnie...
Młodszy ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Laboratorium
Vetlab Sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Przyjmowanie materiałów do analizy. Wprowadzanie danych do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów zarówno telefoniczna, jak i bezpośrednia. Zarządzanie zamówieniami i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi....