Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
  • Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
  • Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.
  • Umiejętność pracy przy komputerze.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
  • Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień zdalnie (dot. po okresie wdrożenia).
  • Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.
  • Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Spotkania integracyjne.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...