



- Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów
- Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
- Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
- Analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów
- Monitorowanie należności
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
- Obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
- Sporządzanie raportów na potrzeby Klientów oraz działu
- Wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
- Mile widziane:
- Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- zaplanowany 3-miesięczny proces wdrożeniowy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy, uzależniony od wyników
- fajną atmosferę oraz zgrany i otwarty zespół
- samodzielność w działaniu, przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- kulturę feedbacku i doceniania
- po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie
- dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
- finansowanie nauki języków obcych
- bony świąteczne
- spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
- kawa, herbata, woda
- parking dla pracowników
- bonus w ramach programu poleceń pracowniczych
- minimalne zasady dotyczące dress code’u
Podobne oferty pracy
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Konsultant klienta
Concentrix /
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności...