Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów
  • Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
  • Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
  • Analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów
  • Monitorowanie należności
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
  • Obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Klientów oraz działu
Nasze oczekiwania
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • Proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
  • Mile widziane:
  • Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
To oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • zaplanowany 3-miesięczny proces wdrożeniowy
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy, uzależniony od wyników
  • fajną atmosferę oraz zgrany i otwarty zespół
  • samodzielność w działaniu, przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • kulturę feedbacku i doceniania
  • po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
Benefity:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie
  • dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
  • finansowanie nauki języków obcych
  • bony świąteczne
  • spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
  • kawa, herbata, woda
  • parking dla pracowników
  • bonus w ramach programu poleceń pracowniczych
  • minimalne zasady dotyczące dress code’u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Konsultant klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności...