CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy w Dziale Obsługi Klienta na stanowisku
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!
- Obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
- obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
- informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
- obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
- realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
- budowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
- skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
- gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy.,
- zaświadczenie o niekaralności.
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- doświadczenie w pracy na infolinii,
- znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
- ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- Premia roczna
- Dostęp do platform rozwojowych
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura
Podobne oferty pracy
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Specjalista ds. Wynajmu
SIXT Rent a Car /
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja...