Ogłoszenie numer: 9494035, z dnia 2025-03-01
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta.
- Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego.
- Budowanie profesjonalnych relacji z klientami.
- Tworzenie i aktualizacja procedur.
- Udział w projektach rozwojowych.
Wymagania
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby klientów.
- Inicjatywa, kreatywność i gotowość do rozwoju.
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją.
- Jasne komunikowanie skomplikowanych informacji.
- Zdolność do pracy zespołowej i indywidualnej.
- Możliwość pracy hybrydowej i w różnych godzinach.
- Minimum średnie wykształcenie.
Oferujemy
- Umowę o pracę z atrakcyjnym systemem wynagrodzeń.
- Hybrydowy model pracy.
- Jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu.
- Szkolenia i benefity pracownicze.
- Sprzęt komunikacyjny i zniżki.
- Opiekę medyczną, ubezpieczenie i dodatkowe świadczenia.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...