Ogłoszenie numer: 9494035, z dnia 2025-03-01

Klient portalu Praca.pl

 

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta.
  • Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego.
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur.
  • Udział w projektach rozwojowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby klientów.
  • Inicjatywa, kreatywność i gotowość do rozwoju.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją.
  • Jasne komunikowanie skomplikowanych informacji.
  • Zdolność do pracy zespołowej i indywidualnej.
  • Możliwość pracy hybrydowej i w różnych godzinach.
  • Minimum średnie wykształcenie.

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym systemem wynagrodzeń.
  • Hybrydowy model pracy.
  • Jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu.
  • Szkolenia i benefity pracownicze.
  • Sprzęt komunikacyjny i zniżki.
  • Opiekę medyczną, ubezpieczenie i dodatkowe świadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...