Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Elżbietów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu.
  • Przygotowywanie zleceń transportowych.
  • Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt.
  • Monitoring płatności.
  • Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i magazynem.
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów.
CZEGO OCZEKUJEMY?
  • Wykształcenia min. średniego, preferowane o profilu handlowym lub logistycznym.
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu Office (znajomość systemu JDE będzie dodatkowym atutem).
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności.
  • Umiejętności pracy w zespole.
CO OFERUJEMY?
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole.
  • Pracę w od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
  • Opiekę medyczną.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. 
  • Stołówka pracownicza w Zakładzie Pracowniczym.
  • Transport pracowniczy.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Podobne oferty pracy

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

Concentrix / lubuskie, Zielona Góra

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

Concentrix / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

Concentrix / opolskie, Opole

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

Concentrix / wielkopolskie, Poznań

Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...