Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.
- Umiejętność pracy przy komputerze.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień z domu (dot. po okresie wdrożenia).
- Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Podobne oferty pracy
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
JUAN Sp. z o.o. /
Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych oraz korespondencja z klientami. Prowadzenie i obsługa procesów sprzedażowych. Analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie możliwości rozwoju współpracy. Tworzenie raportów, zestawień i analiz wspierających dział...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....