AUTO1 Group to europejski lider wśród online’owych platform samochodów używanych. Jesteśmy obecni w ponad 30 krajach, gdzie z powodzeniem kupujemy i sprzedajemy auta używane. Łącząc kupujących i sprzedających za pomocą technologii umożliwiamy dealerom i konsumentom bezproblemową wymianę handlową w całej Europie. AUTO1 Group posiada jednostki biznesowe takie jak AUTO1.com oraz Autohero.com. 

Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka litewskiego
Miejsce pracy: Warszawa, Połczyńska 31A
Na czym będzie polegać twoja praca?
  • Kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących kwestii posprzedażowych (w tym rozpatrywanie skarg i przygotowywanie dokumentacji).
  • Obsługa roszczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym współpraca z kolegami z oddziałów firmy w całej Europie.
  • Przygotowywanie analiz i porównań oraz rekomendowanie rozwiązań w ramach przydzielonych projektów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Znajomość języka litewskiego, polskiego i/lub rosyjskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej lub mailowej) będzie dodatkowym atutem.
  • Preferowana wiedza z zakresu technologii motoryzacyjnych i eksploatacji pojazdów.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie z sektora motoryzacyjnego.
  • Umowa o pracę z ustalonym wynagrodzeniem.
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa i rekreacyjna, ubezpieczenie grupowe itp.).
  • Otwartość na nowe pomysły dotyczące usprawniania działalności firmy.
  • Przyjazna atmosfera pracy w zespole nastawionym na współpracę.
  • Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. / łódzkie, Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta Biegła...