



- obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
- przygotowywanie wizualizacji z logo klienta
- budowanie baz i ich weryfikacja
- współpraca z innymi działami firmy
- Znajomość pakietu Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- minimum B2
- Mile widziana znajomość języka francuskiego na poziomie B1/B2
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowania w wykonywanych zadaniach
- Doświadczenie w pracy z klientem
- gwarancja pracy w stabilnej firmie
- umowa o pracę
- standardowe godziny pracy 8:30-16:30
- od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześnie
- premie kwartalne
- program rabatowy na nasze produkty dla pracowników
- wyjazdy firmowe, imprezy integracyjne
- możliwości rozwoju i awansu
- wygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...