Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego
Miejsce pracy: Andrychów
Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam!

Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na poziomie min. B1.

To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie plus premie za wyniki - jesteśmy ciekawi Twoich oczekiwań finansowych. Powiedz nam o nich na rozmowie rekrutacyjne, :)
  • Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
  • Pakiet benefitów - MultiSport, ubezpieczenie grupowe i medyczne,
  • Świętujemy sukcesy - bierz udział w tematycznych imprezach integracyjnych czy eventach wyjazdowych,
  • Elastyczność - po okresie onboardingu możesz pracować w modelu hybrydowym, dostosowując harmonogram do swoich potrzeb.
 Zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy,
  • Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
  • Prowadzenie negocjacji z Klientem,

PS Zastanawiasz się, dlaczego znów widzisz nasze ogłoszenie? Wiesz, że w 2013 roku, gdy zaczynaliśmy, byliśmy małym teamem, a teraz jest nas już 190! Ciągle rośniemy i szukamy nowych osób do zespołu. Może to właśnie Ciebie szukamy?

Do zobaczenia na rozmowie!

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

POLPHARMA S.A. / pomorskie, Starogard Gdański

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne...

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / wielkopolskie, Kościan

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...

Specjalista ds. obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Kraków

wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Erontrans Sp. z o.o. / pomorskie, Pruszcz Gdański

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór...