- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie plus premie za wyniki - jesteśmy ciekawi Twoich oczekiwań finansowych. Powiedz nam o nich na rozmowie rekrutacyjne, :)
- Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
- Pakiet benefitów - MultiSport, ubezpieczenie grupowe i medyczne,
- Świętujemy sukcesy - bierz udział w tematycznych imprezach integracyjnych czy eventach wyjazdowych,
- Elastyczność - po okresie onboardingu możesz pracować w modelu hybrydowym, dostosowując harmonogram do swoich potrzeb.
- Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy,
- Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
- Prowadzenie negocjacji z Klientem,
PS Zastanawiasz się, dlaczego znów widzisz nasze ogłoszenie? Wiesz, że w 2013 roku, gdy zaczynaliśmy, byliśmy małym teamem, a teraz jest nas już 190! Ciągle rośniemy i szukamy nowych osób do zespołu. Może to właśnie Ciebie szukamy?
Do zobaczenia na rozmowie!
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
POLPHARMA S.A. /
Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne...
Specjalista Obsługi Klienta
GRUPA PZU /
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...
Specjalista ds. obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Erontrans Sp. z o.o. /
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór...