Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office
- Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo)
- Zarządzanie danymi oraz dokumentacją (back office)
- Współpraca z działem sprzedaży i magazynem zewnętrznym
- Przestrzeganie standardów jakościowych i ilościowych
- Obsługa skrzynek mailowych
- Znajomość języka czeskiego/słowackiego na poziomie komunikatywnym (mowa i pismo) – warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość MS Office
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dokładność
- Doświadczenie w obszarze procedur reklamacyjnych – mile widziane
- Pełny etat, stałe godziny pracy (8:00-16:00, wolne weekendy)
- Praca hybrydowa dla osób z Krakowa i okolic
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- Dofinansowanie do posiłków na terenie firmy
- Zniżki na produkty firmy
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do programu Multisport
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku, aplikuj już teraz!
Podobne oferty pracy
Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej
IKEA Retail sp. z o.o. /
Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...