Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne. „Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
- Wsparcie w codziennej pracy działu handlu.
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z najemcami oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów.
- Udział w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji najmu (umowy, aneksy, zestawienia).
- Monitorowanie terminowości i kompletności dokumentacji związanej z najemcami.
- Współpraca z działem prawnym, technicznym oraz finansowym w zakresie obsługi najemców.
- Tworzenie zestawień, analiz i raportów handlowych oraz przygotowywanie prezentacji dla działu.
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert najmu oraz udział w procesie negocjacji.
- Prowadzenie ewidencji powierzchni handlowych.
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z najmem i dokumentacją handlową będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
- Umiejętność tworzenia raportów i analiz.
- Umowę zlecenie na pełen etat
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Świadczenia socjalne i dofinansowanie do wypoczynku
- Udział w szkoleniach branżowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Handlowych
Primost Południe Sp. z o.o. /
OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i...
Specjalista ds. Handlowych
REMONDIS Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Negocjacje handlowe i opracowywanie ofert, w tym analiza opłacalności oraz udział w przetargach. Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami....
Młodszy Specjalista ds. Handlowych
Impact Factor Consulting Maciej Sadowski /
Realizacja celów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów. Przygotowywanie ofert i prezentacji. Prowadzenie negocjacji z partnerami biznesowymi. Wykształcenie średnie. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Chęć rozwoju w...
Specjalista ds. handlowych
Konsorcjum Stali S.A. /
Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami Pozyskiwanie...