
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów.
- Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
- Odpowiedzialność za kompletność, poprawność merytoryczną i językową przygotowanych projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
- Odpowiedzialność za kompletność akt dotyczących przydzielonych do realizacji spraw.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność, zdolności interpersonalne.
- Odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
- Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Szkolenia i możliwość rozwoju.
- Szeroki pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku.
- Zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom...
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
AGATA Spółka Akcyjna /
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...
Pracownik Działu Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...