Ogłoszenie numer: 10133948, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów
Opis stanowiska
- Kompleksowa opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym.
- Współpraca międzydziałowa.
- Realizacja celów jakościowych.
- Zarządzanie rozliczeniami finansowymi.
- Promocja oferty szpitala.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, empatia.
- Język angielski, min. B2.
- Dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją.
- Motywacja do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy
- Umowa o pracę/zlecenie.
- Pracę w zespole zaangażowanym, pomocnym.
- Możliwości rozwoju, awansu.
- Praca 12h, pon.-sob.; niedz. i święta wolne.
- Premie za polecenie, prywatna opieka medyczna, dodatkowe benefity, karta sportowa, e-learning, szkolenia wewnętrzne.
- Wolontariat, benefity pracownicze.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
German Customer Support Specialist
Foundever /
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki
Klient portalu Praca.pl /
nadzór nad realizacją zamówień i jakością usług, bieżąca analiza danych i raportowanie wyników (ERP, Excel), koordynacja pracy zespołu oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych, kontakt z klientem i reagowanie na reklamacje, współpraca z działami...